FAQs – παράβολο

1. Στο πεδίο του παραβόλου, επέλεξα “Ναι” στην ερώτηση “Κατάθεση παραβόλου μέσω του e-paravolo”, συμπλήρωσα τον αριθμό παραβόλου αλλά κατά την υποβολή εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος “Δεν βρέθηκε παράβολο με κωδικό: 123456789123456789″. Τί κάνω;

Η διαλειτουργικότητα με την εφαρμογή e-paravolo δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμη. Επιλέξτε “Όχι” στην ερώτηση “Κατάθεση παραβόλου μέσω του e-paravolo” και επισυνάψτε το αποδεικτικό πληρωμής του παραβόλου σε μορφή αρχείου PDF, πατώντας “Επιλέξτε αρχείο”.